Elias

Elias
Elias har cancer, men cancern har inte honom

tisdag 1 juni 2010

Kom till Marknad i Hörby 30 juni + 1 juli

Fick just ett mail från "bokerskan" på Hörby marknad. Och om jag har tolkat det rätt så är det snart klart för att Barncancerföreningen Södra har ett bord.

ALLA - precis alla - som vill hjälpa till och göra Barncancerföreningen synlig och därmed alla cancersjuka barn är välkomna att hjälpa till då.
Ta kontakt med mig här via bloggen så jag kan börja planera dagarna. Själv kommer jag att vara där en dag så klart. Karin från dagvården hänger med. Kjerstin från receptionen har också sagt att hon hänger med. Sari och kanske hennes pojke( fd cancersjuk) Pontus har också anmält sitt intresse. Minst 8 personer behövs. 4 st/ dag. Man behöver bytas av emellanåt. Äta, svalka sig (fint väder är bokat så klart ) mm. Ju fler desto trevligare och bättre!

Sjöbo marknad väntar jag besked om...

Hoppas vi ses i Hörby!

4 kommentarer:

  1. hej hopp
    jag ställer gärna upp
    Kram
    susanne

    SvaraRadera
  2. Hej. Jag ställer gärna upp på ett pass. Vi pratades vid på årsmötet. Hälsningar Gunvor...mailar dig också...

    SvaraRadera
  3. jessica(ryans mamma)8 juni 2010 kl. 10:54

    Jag anmälde mig som intresserad men jag har inte hört nåt tillbaka från dig..:(

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Trevligt att så många vill komma! Alla som kan får komma! På torsdag är det möte med BCföreningen. Efter det så kommer jag med mer besked. Men planera för att vi ses på marknaden! Hur dax vet jag inte för marknadsansvarig har inte hört av sig klart ännu.
    Ha det finfint!
    Kram
    Annette

    SvaraRadera