Elias

Elias
Elias har cancer, men cancern har inte honom

onsdag 27 oktober 2010

Almanacka & Julskyltning

Nu ligger den på tryckeriet!
Det är mycket spännande - själv vet jag inte mer hur den ser ut än den här sidan... Men jag vet däremot att man kan bli ägare av den här om man ger ett bidrag på 80kr.

Vi i föreningen planerar också att vara ute i vimlet på julskyltningen lite var stans i Skåne och förhoppningsvis även Småland. Då kommer vi att ha änglar, almanackor, halsband och kanske nåt annat... Vi efterlyser ALLA som skulle kunna tänka sig att hjälpa till en stund. Jag kan berätta att det är supertrevligt att träffa massor med glada människor. (Marknaden i Hörby bekräftade detta).

2 kommentarer:

  1. Hej Annette!
    När och var behöver ni hjälp?
    Är självklart intresserad av att hjälpa till, om jag kan!!!
    Kram på er

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag skulle gärna köpa en sådan! Hur får jag tag i en?
    Vänligen
    Maria

    mariadahlgren.blogg.se

    SvaraRadera