Elias

Elias
Elias har cancer, men cancern har inte honom

fredag 21 januari 2011

Piggpiller för en dag

Just som jag accepterat att Elias kommer må dåligt sista tiden av behandlingen så fick Elias en oväntad energikick av oväntat slag.
I onsdags vaknade han pigg och ville gå till skolan. Kom hem och gjorde sig redo för handbollsträning. Tränade i princip hela passet!!! Sen när han kom hem for han till pianot och spelade en lång stund.
Jag fattar ingenting! Med det var en härlig dag att uppleva! Man blir hur glad som helst!
Igår var också en bra dag då Elias gick i skolan - lite tröttare, men inte så farligt. Åt med god aptit då han fick sin favoritmiddag - laxfilé med potatis och citronsås.
Men idag...då är han hemma igen från skolan...

3 kommentarer:

  1. Hej! Vill bara lämna ett litet avtryck och berätta att jag kikar in här och hejjar på Elias. Jag har kikat in här en längre tid, innan jag själv blev sjuk. Nu har även jag drabbats av ALL. Jag är 31 år och vuxna kan ju om de har otur (ca 20%) även få en philadelphia kromosom med på köpet och det fick jag och därför fick jag en intensivare behandling som slutade med en benmärgstransplantation. Transplantationen gjorde jag i Oktober och än så länge har allt gått bra:)Fortsätt kämpa, den här skiten ska vi vinna över! Kram på er

    SvaraRadera
  2. Hej! Hoppas Elias mår bra och att han kan gå i skolan. Kram

    SvaraRadera
  3. Okej intressant, det visste jag faktiskt inte om is-ängeln!

    Oerhört stark och fin blogg du har. Hoppas ni kan fortsätta kämpa till ett långt och friskt liv med många underbara upplevelser!

    Kramar

    SvaraRadera