Elias

Elias
Elias har cancer, men cancern har inte honom

tisdag 16 februari 2010

Dagvårdens besök

Elias besök på dagvården.
Läkaren sa: "Jag minns hur det var för 1 år sen........och jag är så glad för att Du är här nu! Jag kommer aldrig glömma det. Det är otroligt fantastiskt!"
Sanna hans ord! DET är fantastiskt!!! Inga är gladare än vi!!!
När Karin tog blodprover på Elias frågade hon om han ville ha Hannas guldfisk. Gissa om han blev överlycklig! Inte ens pappa Chrille hade mage till att förstöra Elias omedelbara glädje (...han har i månader kämpat emot att Bea och Elias ska skaffa akvarium). Så innan lördag så är Elias och Bea med fisk. GuldHanna. Bea ska få en egen som hon planerar att döpa till Bubbelbu. Jag får väl slå till med en jag med - Majapiraya (kan det passa på en liten gullig Black Molly?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar