Elias

Elias
Elias har cancer, men cancern har inte honom

måndag 22 mars 2010

Efterlysning Skånska marknads hjälp

n av damerna som vi träffade på Barncancerföreningens årsmöte undrade om Barncancerföreningen skulle närvara på de skånska marknaderna.
Eftersom jag är med i marknadsgruppen funderade jag extra på detta - och det är ju en toppenidé! Så nu efterlyser jag (vi) personer som skulle kunna tänka sig att hjälpa till med detta. För att detta överhuvudtaget skulle kunna gå behövs minst 4pers/marknadsdag. Men ju fler som vill hjälpa till desto trevligare.
Hörby 30 juni-1juli
Sjöbo 15-16 juli
Jag räknar så klart med strålande solsken och möten med massor av intresserade människor som gärna kan tänka sig att sänka en liten slant till föreningen.
Själv siktar jag in mig på en Hörbydag, Kjerstin har också anmält sitt intresse för en dag. Sari (och kanske Pontus) kommer också. Hör av er om Ni är sugna på att hänga med till en trevlig dag i sommar.



3 kommentarer:

  1. En självklar sak för mig att ställa upp:o))Ser fram emot detta.Du är verkligen en energiknippe...........

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    jag och min kille skulle gärna vilja vara med och stå på hörs marknad en av dagarna. Jag har ju själv en son som haft cancer så självklart vill man hjälpa till :)
    Hälsn Jessica; Ryans mamma

    SvaraRadera
  3. Hej. Så roligt att du funderade vidare. Jag är "damen" som tog upp detpå det trevliga årsmötet. Jag är gärna med, ev på båda marknaderna, om inget händer med Charlotte. Maila mig på ..gunvor@ingemanstorp.se ...om vi behöver träffas för att diskutera vidare. Nu får jag skriva lite på min dotters sida. Hon har inte tid! Hon lever livet och vill glömma tror jag... wwww.charlottetjejen.blogg.se... Mamma Gunvor som heller läser andras bloggar än skriver!

    SvaraRadera