Elias

Elias
Elias har cancer, men cancern har inte honom

söndag 26 juli 2009

En dag full med motion!

Pappa och Jag sov länge idag. Vi åt frukost och sen åkte Mamma och jobbade. Pappa skjutsade Beatrice till en kompis och vi fick köra tillbaka igen för vi hade glömt druvsocker. Samtidigt passade vi på att tvätta Mammas bil. Den blev ren och fin! Vi körde till Plantagen och köpte jord och grillkol. Jorden ska vi lägga ut så att vi kan plantera gräs. Sen tyckte Jag och Pappa att vi skulle baka. Sagt och gjort! Det blev muffins och Louise bakade kladdkaka. Vi käkade lite rester slappade i soffan innnan vi cyklade och hämtade Beatrice. Jag cyklade hela vägen från Linero till Östra Torn.
Jag orkade inte cykla hem igen så Louise skjutsade mig hem. Mamma kom hem kl.21:30 och vi gick en lång runda med hundarna. Nu är jag trött och ska gå och lägga mig. God Natt /Elias

2 kommentarer:

  1. hej vänner.....hoppas vi snart ses.
    Vi tittar gärna bort till er men även ni är jättevälkomna till oss.Vi bor ju bara 15 min från varann.Kramar er

    SvaraRadera
  2. Hej! vad kul att du skriver själv Elias! Det är ju toppen! kram från Zelda med familj!

    SvaraRadera