Elias

Elias
Elias har cancer, men cancern har inte honom

onsdag 12 augusti 2009

En lugn dag...

Jag vaknade kl.11 idag, gick upp, åt frukost och sen gick jag ut med Morris och Dixie med Beatrice.
Vi kom hem och Jag la mig framför TV:n en timme sen badade jag med Bea. När vi kom upp gick Jag upp på mitt rum och spelade "Guitar Hero ||" När Jag va trött i fingrarna ringde Jag till Hannes och frågade om han skulle bada, och han kom över och vi badade igen. Bea gick upp efter 10 minuter i poolen medan Jag och Hannes fortsatte bada och spelade vattenbasket...Mamma och Louise åkte till avd. för och hjälpa till (Barncancerföreningen södra) eftersom det är onsdag. När vi började frysa gick vi upp och kollade på "Simpsons" och sen va det "Famliy Guy" på tv så vi såg på det också. Sen kom Yvonne och hämtade Hannes och Han gick hem. Louise och Beatrice ska ut på en kvällsrunda med hundarna och Jag sitter i soffan och kollar på "U.S Marshals" och ska snart gå och lägga mig.

/Elias\

1 kommentar:

  1. Hej Elias! Jag läser ofta din blogg. Som jag skrivit tidigare så saknar vi er här på Sångarevägen, det är väldigt tomt efter er alla. Jag blir glad av att läsa att du mår bättre och att behandlingen kan fortskrida som det är tänkt. Fantastiskt men så är du också en hjälte! Så mycket kärlek som omger dig! Jag tycker att ni Edengrands är fantastiska! Och vilka mysiga kompisar du har! Vi tänker ofta på er, förutom bloggen så är det små saker som att vi har återupptäckt boken "Delfinresan" som Vera fick av Beatrice och din mamma, eller att en kollega på nya jobbet ska skaffa hund av modell mindre och då tänker jag på Morris o Dixie. Ta väl hand om dig och de dina, och ha det så bra som det bara går! Kram, Frauke med familj (din fd granne på Sångarevägen)

    SvaraRadera