Elias

Elias
Elias har cancer, men cancern har inte honom

fredag 2 oktober 2009

Pappa har kommit hem!...Men Mamma har åkt iväg = (

(Skriver för igår, förrgår och idag.) Igår kväll kom Pappa äntligen hem från sjukhuset med sina kryckor...Han kom tll och med och hämtade mig i skolan den dagen! Vi åkte hem, vilade lite och åt sen lite mat. Sen gick vi och satte oss framför tv:n en liten stund innan vi gick och la oss. Det var en lång och skön natt. Nästa dag så gick vi upp 7:30 ungefär för och klä på oss och äta och slutligen åka till skolan. Det var roligt och det haglade och regnade. Bea gick runt med Tova på rasten medan jag spelade fotboll med Anton, Yafet, Melanie, Frans, Frida, Angelica, Yasmin och Tove. Sen va det dax och gå in och göra prov för mig. Vet inte riktigt va Bea gjorde... Sen blev vi hämtade av Mamma "OCH" Pappa. Melanie följde med mig hem. Vi lekte med lego och sen gick vi ner och fikade och sen spelade vi lite Tv:spel (James Bond Nightfire). Sen gick vi ner och kollade på tv. Sen va det dax för Melanie att åka hem och Vi satt framför tv:n nån timme innan vi borstade tänderna och gick och la oss. Vi gick nästa morgon igen och gjorde oss beredda att gå till skolan...men, Bea va förkyd och fick inte gå till skolan, och jag var hängig eftersom jag hade gått i skolan 3 fulla dagar i rad så jag kände mig hängig. Så det blev en "ganska" lugn dag. Bea och jag lekte lite med lego innan städeskorna kom hit och städade. Sen tog vi det ganska lungt och gjorde lite olika saker. Pappa åkte ner och fick en ny mobil, den nya Samsung Jét, Louise va på sitt rum en stund och sen ringde till Emma. Mamma har åkt iväg med jobbet på ett hälsospa. Bea va nog på sitt rum och jag satte mig framför min XBOX 360 en liten stud innan jag började bygga med lego igen. Jag och Pappa åkte och handlade pizza till middag Sen satte vi oss framför tv:n och kollade på Gustaf 2 eftersom den gick på TV4+ så Pappa slumrade till en liten stund sen kom Bea efter en stund och kollade lite på filmen, och sen frågade hur lång tid det var kvar tills Idol 2009 började. Sen nu sitter Pappa och håller på med sin nya Samsung och jag sitter här och skriver medan Bea och Louise kollar på Jackass vilket jag också ska gå och göra nu och sen gå och lägga mig.

Godnatt! =)

/Elias\

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar