Elias

Elias
Elias har cancer, men cancern har inte honom

torsdag 11 juni 2009

Elias & flickornas skolavslutning

I morse for barnen upp för att gå till skolan. Även Elias. Han åt tom lite yoghurt till frukost. När vi väl kom till skolan sken Elias som solen i Karlstad och babbalde på med sina kompisar så som Bea babblar hemma... Fullt ös! Barnen i klassen har gjort en fin skoltidning som vi fick köpa för 20kr.

Klassen i full koncentration med att läsa deras tidning som kommit från tryckeriet.
I









Tre glada go tidningsskribenter. Anton, Melanie och Elias.

Jag storrensade på Louises rum - vilket var mer än välbehövligt! Det blev dock inte klart utan det kommer ta minst en dag till. Sen skulle det packas inför Legoland i morgon urtidigt.
När jag tvättat 3 maskiner tvätt, duschat och klätt barnen och mig själv inför ännu en trevlig studentfest - då bara sa hjärnan stopp. Jag blev så akut slut att jag inte kunde röra mig. Trots att jag så gärna ville gå och fira våra kära vänners son Herman och få möjligheten att träffa en av mina favoritvänner Mia som flyttat till Stockholm för så där 10 år sen... Chrille och barnen fick åka själva en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar