Elias

Elias
Elias har cancer, men cancern har inte honom

lördag 13 juni 2009

Hem från Legoland

Alla sov vi gott, men puh vad varmt det var i rummet. Frukosten var helt sagolik! Allt från skramlade ägg med bacon till amerikanska pannkakor och våfflor. Massor av alla de möjliga slag av bär, frukt och annat gott.
Parken väntade efter att vi hade lagt packningen i bussen. Först ut var det körkortstagning för de tre yngsta. Det fick sig en lektion i vägskyltar och trafikvett. Hur kul som helst. De fick köra i nästan en halvtimme.

Elias håller på att ta körkort.


Bea vinkar lika fint som Drottning Silvia.


Två tuffa brudar.


Alla klarade de att ta körkort! Fantastiskt!


Chrille, Elias, Anton, Karin, Isabelle, Beatrice, Alexander och stående Hans och Louise.


De här fyra gillade att åka Extreme berg-och-dalbanan. De åkte den flera gånger.


Karin och jag hittade en kul attraktion...Robot! Chrille, Anton , Bea och Isabelle hängde med. Man skulle bygga sin egen robot som man sen skulle åka. Karin och jag kom inte med i samma omgång som de andra och jisses vad jag skrek när jag bara tittade på dem!!!
Men - jag gjorde det och shit vad kul det var! Karin skrattade högt hela tiden medan jag skrek högt av förtjusning hela tiden. Den for hit, dit, runt, upp och ner och sen runt och ja hur som helst. Helt galet! Tom Anton mådde illa av den. Det säger inte lite det. Jag som aldrig hört honom tycka att någon karusell är läskig.

Här ligger Karin och jag i luften.

Jepps, vi flyger runt i ett jehu! Upp och ner dessutom.

Karin och jag "äger"!!!


Belladonna och Beabulle åker hoppeligrodskutt.


Legostad. Vet ni vilken?


Här kommer i alla fall Nyhavn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar