Elias

Elias
Elias har cancer, men cancern har inte honom

fredag 9 januari 2009

Beatrice har designat nya änglar


Nu har vi flera nya änglar. Fler finns än dem på bilden. Ingen är den andra lik...tror jag. Kostar 60kr st.

(30kr skänker vi till Barncancerfonden).

Vi har planerat att tapetsera fina fototapeter i form av hav eller liknande i 2 av rummen (alla rum har bara vita väggar...) och köpa in årsprenumationer på tidningar både till vakna föräldrar som inte kan sova, tonårstidning och kanske Kalle Anka. Andra förslag mottages tacksamt.

2 kommentarer:

  1. Hej igen,

    Jag skulle gärna vilja köpa en. På översta bilden(den med 3 änglar) vill jag ha den som är längst till vänster(Svart botten)

    Hur gör jag?

    /Jeppe
    av Jeppe den 9 januari 2009 kl 14:23

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vill bara säga WOW vilken kämpe, såg länken till er blogg på Jesper Wirens facebook där han uppmanade att köpa en ängel. Jag undrar om man skulle kunna få köpa en ängel, och hur man gör? Jag tycker mycket om ängeln längst ner till vänster, den som är rosa. Min email är zara_nilzzon@hotmail.com

    Er blogg har verkligen berört mig o vill gärna lämna ett bidrag genom att köpa en ängel!!! Du är en kämpe Elias!

    /Sara Nilsson

    SvaraRadera