Elias

Elias
Elias har cancer, men cancern har inte honom

lördag 17 januari 2009

Trött och ont

Elias är trött och sover mycket. Börjat få ont i kroppen och måste ta Panodil hela tiden.
Jag har varit på auktion med Ingrid "hela dan". På väg hem fixade jag pizza till tjejerna. Elias ville ha grillad kyckling, så Chrille fick ställa sig och fixa det.
Jag hann bara precis vända i dörren när jag kom hem, sen skulle Chrille och jag på LUGI fest. Elias tränare Ola och Åsa bjöd på förfest. Urtrevligt och mysigt. Kul att börja lära känna föräldrarna till pojkarna i laget.
Festen var trevlig och fantastiskt god mat. Kaffet var dock ingen hit, men men det gör inget. Sällskapet kunde knappt varit bättre. Vi kom fram till att vi ska ha en grillfest hemma hos oss när det börjar lacka mot terminens slut. Hela laget är välkommet. Datum får Figge, Ola och Åsa komma fram till. Bra väder bokas redan nu.
Louise var barnvakt och de ringde oss "några" gånger under kvällens lopp. Elias hade regält ont, så vi fick bryta upp ganska tidigt. När vi kom hem låg han och gnydde och ville att jag la mig hos honom direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar