Elias

Elias
Elias har cancer, men cancern har inte honom

söndag 17 maj 2009

En lugn dag

En lugn morgon och Elias mådde ok. Vår vän Karin D ringde och vi kom fram till att hon gått kunde komma förbi och käka frukost. Jag höll på att baka...hmm inte scones och inte frukostmuffins, utan nått. Alltså nåttor. De blev ok att äta. Jag hade backup av vanligt bröd om det skulle bli onda grimaser.
Efter fikan körde vi och Bea till IKEA och shoppade lite viktiga saker. Hittade bla en ministrykbräda á 49kr som passar mig helt perfekt, för jag giter sällan montera upp den stora klumpedunsen vi har.

Jag skulle ha städat och plockat undan när jag kom hem, men skolkade. Chrille fixade i garaget. Storebror Anton kom och mös med oss. Elias har ätit lite bättre idag. Skööönt!
Det blev en tidig kväll. Somnade i soffan framför Ronja Rövardotter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar