Elias

Elias
Elias har cancer, men cancern har inte honom

torsdag 28 maj 2009

Slöjd med bästa klasskompisarna

Morgnarna är sega, men ok. Elias äter lite, lite mer.
Chrille och jag åkte till sjukhuset med änglarna. En sjuksköterska på avdelningen ville att vi kom förbi. Elias åkte till skolan och var med på träslöjden. Han klasskompisar hade gjort de finaste gåvor man kan få. Bättre klasskompisar finns inte! Vilka änglar. En del finns i himlen och en del finns runt om oss, livs levande! Underbart!
Efter det besökte vi våra vänner Frank och föräldrar som reser hem till Island efter sin sjukhusvistelse sedan i december. Lite spännande blev det allt när taxin kom. Den var en liten bil, med en tant som skulle till Lödde - de som skulle till Kastrup för vidare resa till Island var 4 st samt 9 resväskor... Hmm, hur tänkte de här? Vi erbjöd oss att köra om det inte löste sig, men vi fick ett sms att allt var ok.

1 kommentar:

  1. Jag ville bara berätta att jag hr sålt 28st. änglar. Jag tog med dom till dagvården i Växjö alla blev som galna. Dom tyckte att dom var helt underbara! Jag tar med pengarna till Lund nästa gång vi kommer, det blir efter midsommar.
    Ha en trevlig helg, kram Linda ( Amandas mamma )

    SvaraRadera