Elias

Elias
Elias har cancer, men cancern har inte honom

söndag 5 april 2009

Bra natt & frukost

Elias har faktiskt sovit ganska bra inatt. Dom har varit inne & kollat temp med jämna mellanrum och sett till att han fått sin antibiotika. Ingen feber inatt!! Elias vaknade vid 8 och sa att det var den bästa natten på länge. Han var trött igår och höll sig vaken stora delar av dagen så kanske var det därför natten blev bra. Han ville ha chokladpuffar till frukost och åt lite grand. Ett glas äppeljuice slank ner tillsammans med K-vitaminen. Efter 10 minuter mådde han illa och allt kom upp igen. Elias själv tror att han inte tål vitaminen eftersom det är andra gången han mår illa efter han tagit den. Nu ligger han nerbäddad i sängen och är matt. Jag ska ut och kolla provsvaren sen får vi se vad dagen för med sig. Annette kommer in och jag håller med henne när det gäller att åka härifrån, man lämnar aldrig Elias, man är med honom själsligen, hela tiden.

3 kommentarer:

  1. Skickar er varma kraftor fran dom islanska kjellorna, (kan ej göra svenska bokstaver), till Elias, kempa pa min vackre van,

    SvaraRadera
  2. Hej Elias! Känner på mig att det ska gå på rätt håll nu. Du liksom jag måste tro på ett bättre liv efter att ha genomgått så mycket elände en längre tid. Så nu är det på tiden att vi blir stora o starka. Vi ska ut snart o köra Mustang
    bara du o Jag o bara mysa i lugn o ro
    Kram från Morfar o Mormor så klart.

    SvaraRadera