Elias

Elias
Elias har cancer, men cancern har inte honom

lördag 18 april 2009

Vitsippor





Idag har Beatrice och jag tagit med oss flickorna Jern och storebror Simon till stugan för att städa den så att Elias kan komma dit så fort han får komma hem från sjukhuset. Alla barne badade i Ringsjön. Brr, men de verkade inte bry sig... Jag fejade på medan de hoppade studsmatta och mös i naturen. Maria, jag och Simon gick en sväng upp till lagunen och det är så sagolikt vackert i skogen på vägen dit.
Fick veta att Elias är så underbart mycket bättre. Varit ute på promenad - utan syrgas - och de gick på restaurang Valvet. Träffade Frank och hans familj där och åt friterad kyckling!

2 kommentarer:

  1. FANTASTISK å lese her nå og jeg er glad helt ut i hårtuppene!!!!
    Fine bilder og jeg kjenner gleden når jeg er her inne. Endelig snudde det for Eliasen :))
    KOS dere alle sammen, varme og glade klemmer fra meg

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Det glädjer mig ofantligt, dessa framsteg som Elias gjort, i sin kamp mot sjukdomen...
    Vilken kraft livet har...
    Ni finns i mina tankar.

    Hälsningar från vännen Micke i Sthlm.

    SvaraRadera